Forum Polityka Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Zioło, które da się palić

 
Odpowiedz do tematu    Forum Polityka Strona Główna » Scrypty Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Zioło, które da się palić
Autor Wiadomość
Lukas
Poczatkujący
Poczatkujący



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wrocław

Post Zioło, które da się palić
Tak jak w temacie... mysle ze to bardziej dla urozmaicenia serva :p Jesli sie nie myle daje zycie i mane, ale nie obiecuje.

data/actions/actions.xml Dodajemy


Kod:
<action itemid="2802" script="ziolo.lua" />


Teraz zapisujesz to, wchodzicie w folder SCRIPTS
I robisz plik ZIOLO.LUA
A do niego wklejasz:

Kod:
MAX_FOOD = 500
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
-- Get food value depending on item.itemid
food = 60
if (getPlayerFood(cid) + food > MAX_FOOD) then
doPlayerSendCancel(cid,"O fuck... I took tooo much.")
return 1
end
doPlayerFeed(cid,food)
doRemoveItem(item.uid,1)
doPlayerAddHealth(cid,350)
doSendMagicEffect(topos,2)
doPlayerSay(cid,"It is great stuff!",1)
return 1
end


Zapisujesz a nastepnie wchodzisz w DATA/NPC robisz plik "Denar.XML" i znow wklejasz do niego takie cos

Kod:


<?xml version="1.0"?>

<npc name="Denar" script="data/npc/scripts/narkotyki.lua" access="3">
<health now="1" max="1"/>
<look type="134" head="0" body="0" legs="0" feet="0"/>
</npc>


Wchodzisz w scripts (w folderze "NPC")
i tworzysz plik Narkotyki.lua i wklejasz do niego to

Kod:
-- Respawn position set
--ox = 163
--oy = 40
--oz = 7
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)

end


function onCreatureAppear(creature)

end
function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('But remember... You dont know me!.')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
function onCreatureTurn(creature)

end


function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)

if ((string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)')) and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Yo yo ' .. creatureGetName(cid) .. '! Do you want to buy some... narcotics? Only 1k.')
focus = cid
talk_start = os.clock()
elseif string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Get lost, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I takl to you in a minute...')
elseif msgcontains(msg, 'narcotics') and focus == cid then
buy(cid,2802,100,1000)
elseif string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Yo yo, ' .. creatureGetName(cid) .. '! Bye. remember... I dont know you and you dont know me!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end


function onCreatureChangeOutfit(creature)

end
function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Ok ok! Next!...')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Yeah yeah, go to your mummy!')
focus = 0
end
end
end


Teraz wchodzimy w data/world/npc/dodajemy linijke

Kod:
<npc name="Denar" x="xx" y="yy" z="zz" dir="2"/>


xx,yy,zz - miejsce zioma na mapie

Dajemy ZAPISZ walnczamy otS i mamy Narkotyki.

Oczywiscie gdyby nie dzialalo msg na tibii. Cya


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:08, 23 Gru 2006 Zobacz profil autora
GM
Administrator
Administrator



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Post
Jutro dodoam moz super Very Happy bedziem ćpać


Post został pochwalony 0 razy
Nie 3:53, 24 Gru 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Polityka Strona Główna » Scrypty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin